Friday, June 18, 2010

ABDUL RASID ABDUL RAHIM

AWWWW! gaya macam rempit kan? tapi sorry der. hahah! dia bukan mat rempit okay! dia hanya penunggang motosikal 135LC yg belum mampu memiliki sebuah kenderaan pacuan 4 roda. ahahha! takpe yank. awak janji awak nk kerja cari duit beli kerata kan yank? haha! materek gua ni! heheeh! oh btw, meet my new soulmates! and yeahh! dia sgt lain dari lelaki yg saya kenal sebelum ni. haha! dia kalau touching, sumpah lain! susah gila nak pujuk! so, eyla, beware. jgan buat dia touching nyah! gaahahaa! dia anak mak. manja nak mati! marah sikit merajuk. hahaha! kadang2 rasa macam lucky gila dapat jumpa dia. sbb dia aku dapat lupakaan kisah silam aku. aku dapat bina hidup baru. dapat bukak buku baru. aww! hhaah! hope kami long0lasting. aminn! :)) then, bnda yg buat saya jatuh dada pada dia, cara dia take care kawan2 dia, cara dia bercakap, mak aii! sumpah tak kuangaja weh. susah kan nak cari lelaki mcm ni? hahha! saya kaan agak kasar, kalau mcm saya terkasar dia akan merajuk. woaahhh! ini spesis mmg hampir2 pupus. :)) eyla2, untung kau dapat bf macam dia. untung ke? untung ah. haaha! alamak, terover pulak. :) saya nak awak jadi suami saya boleh? haha! asal gatal sgt ni eyla? dia jauh lah weh. uh. hari2 rindu. muahhaaaa! ape ni eyla. semakin lamaa semakin getek. nak buat cner. eyla kena berubah ala2 manja sikit kerana bf saya manja jugak. hahah! sayang, saya syg awak :) x0x0 :*

No comments:

Post a Comment