Thursday, June 24, 2010

P R E C I O U S :)


HASSAN MAJID'S new generation. haihh! makin lama, makin bertambah bilangan ahli keluarga HASSAN. hehehe! takpe2. means keturunan KAMI akan berkekalan dn takda penghujung. AMINN! :) semakin hari semakin semakin bertambah2 cicit mak bee. hahah! bagus lah sbb anank dara dan anak teruna dalam family NI makin mmbesar. makin gatal nak kawin. haha! semua dah besar2 dah. dah matang. dah mmpu nak berkeluarga. tapi saya lambat lagi. hehe. ehem2. SPM pun tak habis lagi. ape lah kau ni eyla. wakakak! heshh. whatever it is, iam happy to grow in this GENERATION. sumpah aku rasa FAMILY aku yg paling bahagia plus besar. sepupu sapapat dah macam adik beradik sndiri. aunty2 dan uncle2 dah macam ayah dan mak aku sndiri. semua nye bagi layanan yg 1st class. no matter what, no matter where. heshh. susah derr nak dapat family mcm ni. THANKS TO GOD. aku dapat FAMILY yang macam ni. sekurang2 nya aku dapat merasai kehidupan berkeluarga. :)

IAM PROUD TO BE HASSAN'S GENERATION :)

No comments:

Post a Comment