Friday, August 20, 2010

sayang awak (!)

ABDUL RASID ILYSFDM!
YOLAN NATASSYA IMYSFDM!
OLY RIZALE and HANAFI AZWIR ILYSFDDM!
SIBLINGS ILYGTM!

LOVE OF LIFE :) korang tahu tak sayangnye aku kat korang? kenapa aku sayang korang? nak tahu ke? ala, takyah lah. nak tahu jugak ke? ala, pls3! takyah. hahaha! okay2! aku bgtahu kenapa aku sayang korang 1 per 1 okay!heheh! nahh! 1st of all, korang sangat2 terbaik buat aku. korang lah yang ada dgn aku bila aku tgah down. korang lah yang buat hari2 aku bercahaya macam matahari! wooot! wooot! hahahha! sbb korg lah aku banyak berubah dari segi macam2 segi lah. hehehe! korang ada memainkan peranan korg dalam hdup aku, sbb korang aku kuat, sbb korang lah aku JADI EYLA YANG HEBAT! wahhh! ayat hot-setap tu! HEBADDD! hahahhaaha!aku taktahu mcm mana hdup aku kalau takde korang wehh! lagi2 5 ORANG yang selalu buat saya ketawa pagi2! hahaaha! tahun depan dah takda! SEDIHHH NYEEE! haihhh! :(

No comments:

Post a Comment