Monday, December 13, 2010

SECARA RASMINYA SAYA BUKAN PELAJAR SMK CONVENT TELUK INTAN :)

MUKA TU MUKA! HAHAHAH! nama nya budak paling excited nak habis sekolah. okay, tadi bersamaan 13hb desimber 2010 ada hari terakhir saya digelar sebagai PELAJAR SMK CONVENT TELUK INTAN. hari ini juga merupakan hari terakhir saya menduduki SPM :) alhamdullilah. akhirnya saya berjaya juga mengahbiskan pengajian saya di SEKOLAH MENENGAH dan yeahh! officially BUKAN BUDAK SEKOLAH as well. :) hoiii! still can't believe it okay! tampar tampar muka ni kejap. balik rumah tadi mak sambut dengan mesra. but sorry, tadi I takda mood nak menjerit2 terpekik nak cakap "SAYA BUKAN BUDAK SEKOLAH DAH!!!!" I takda mood sebab I mengantuk bangat. balik rumah mood terasa nak online. then online tadi saya keluarkan segala ape yang dirasa. saya upload gambar terakhir saya pakai baju sekolah. woahh! lepasni mmg dah tak lah kan nak sarung baju kurung putih kain biru tu. HAHAHA! but my secondary school life gave me 1001 memoirs :') *menangis kejap. gelak banyak* HAHAHAH! mengapakah perasaan macam ni datang? sebab saya sedih dah takda nak berlagak jalan berENAM pergi KANTIN. ala2 HOTTIES! HAHAHA! famous amos okay. then dekat kantin ada port khas untuk kiteorg. selalu dapat tempat tu. tempat yang sama. then dekat kerusi macam ada nama masing2. sape duduk tempat orang lain, kena marah. HAHAH! "ala, tempat kau kat sana lah. ni tempat aku" HAHAHAH! dah takda dah nak merasa BIHUN GORENG CIK SERI :'( terbaik doe bihun goreng dia. HAISHHH!

DAH TAKDA LAGI DAH! Iam gonna miss the moments when me with my girls spend together when teacher was not around. HAHAHA! gossiping, laughing! oh yeahhh! bakal dirindui semua itu. lagi sangat dirindui gelagat2 mereka yang mampu buat saya tersenyum dan gelak macam nak terburai perut. haihh! yeahh. to be honest, I do love my school life. my GIRLS. SUHANA, AIN NAJWA, ZIHAD, AIN SHUADA andddd yeah okay RISYA. whatever it is pun, aku pernah kawan baik dgn kau kan risya? even dah nak habis sekolah ni kau buat perangai cirit kau tu. takpe lah. biarlah. aku tak kisah. biarlah jadi salah satu kenangan untuk aku kat CONVENT tu. biarlah orang nak cakap ape. yang penting kita berENAM pernah berkawan baik dan sangat2 baik. macam adik beradik even ada jugak yang nak jadi DURI DALAM DAGING kan? wahh! peribahasa tu. bagus2. HAHAHA. okay shila. cukup2 gelak tu. kang menangis. okay2 dah tak gelak. :) betul lah orang cakap "DAH HABIS SEKOLAH NANTI YANG PALING KAU RINDU SAAT2 BERSAMA RAKAN2" goshhh! it's damn true! ego aku cakap "TAK SABAR NAK BERAMBUS DARI SEKOLAH. KAWAN2 MACAM capital P" tapi deep inside "DAH TAK MERASA WEH NAK CHILLIN TOGETHER2" *sigh! dah shila sudah cukup. masa dah tiba. sekarang masa nya kau gunakan segala pengajaran yang kau dapat sepanjang zaman persekolahan kau untuk digunakan pada masa hadapan. kata2 pujangga dari hati kecil ku sendiri. WTF! ahahahaha! okay. now IAM OFFICIALLY EX STUDENT OF SMK CONVENT TELUK INTAN. alhamdullilah. habis juga akhirnya :')




5 YAKIN 2010 :')
YESS! KAMI LAH HOTTIE YANG DIMAKSUDKAN *MUNTAH2
FREDDY BOYFRIEND KITA ORANG ;)
THIS 5 GIRLS WHO MAKE ME SMILE :)

1 comment:

  1. BRIYA SUDAA..STAKAT AMBKPIC TP JLN X YH AR WEYH..REBAN AQ AG LAWA

    ReplyDelete