Sunday, October 31, 2010

I Want This For "A Night To Remember Senior Dinner 2010"

SHOPPPIIIINNGGGGGG TIMEEEE!!! haha! dream on nak shopping sebab duit tak ada! so, before 1/1/2011, saya harus cari pekerjaan yang boleh beri saya WANG untuk membeli wishlist di bawah ini! lihatlah! mereka semua diperbuat daripada FOREVER21 okay! haishhh! asal lah aku berkenan dekat FOREVER21 ni.. hahaha! chill eyla. setahun sekali. harus tampil dengan GLAM nye. yeesss! you must! hahaha! nama pu A NIGHT TO REMEMBER kan. bukan selalu jadi SENIOR. hehehe! OMG! harus berusaha untuk mengurangkan berat badan yang dah terlampau berat ni eyla. bukan harus! tapi wajib! read my lips. WAJIB! haishhh! mummy, tolong saya. jangan masak lauk favourite saya. sebab saya taknak makan nasi dalam masa 2BULAN ini. PLEASEEE mummy! iam begging you. :') kasihanilah anak daramu ini. saya dah overload! hahaha! baiklah. lihat lah wishlist saya dibawah ini. berlagak bahajet macam kurus je nak pakai DRESS ni kan? takpe. nanti I kuruslah. just wait and see. ! :)

WEDGES INI COMEL BUKAN? :)
OH MY OH MY GODDD! :)
LAWANYA BADAN DIA :)

p/s:I AM theTERUJA members babyy! ily theTERUJA! :))

No comments:

Post a Comment