Friday, November 5, 2010

25 Random facts about ME ;)

1.saya mungkin nampak macam friendly tapi hakikatnya tidak

2.Iam a smoker

3.bangga dengan diri sendiri sebab tak suka jadi hipokrit

4.saya tak pakai alat solek sebab saya kelihatan seperti plastik kalau pakai alat solek.

5.Iam not a fashion addicted coz I love to wear what i wat to wear ;)

6.suka kepala angin kalau tak dapat ape yang saya nak

7.pemalas bangun pagi lagi2 pergi sekolah ;)

8.selalu dengar orang cakap "kau pandai tapi pemalas" itulah fakta tentang saya ;)

9.degil tahap max sebab saya tak suka dikongkong.

10.sangat tak kisah pasal makan janji sedap ;)

11.suka sakat kawan2 sebab benda tu buat saya rasa saya hebat ;)

12.selalu bergaduh dengan adik beradik tapi saya sayang adik beradik saya ;)

13.My mum is everything to me coz she's is a superwomen for me ;)

14.Can't live without handphone, FREDDY and PC ;)

15.suka menyanyi dalam bilik air

16.suka lepak dengan kawan2 sebab mereka manusia ke 3 dalam list hidup saya ;)

17.only my best friends can describe who I am

18.suka target barang2 yang branded untuk dibeli sebab itu satu kepauasan untuk saya ;)

19.suka berlagak dengan barang2 yang saya ada sebab saya tahu mereka akan cemburu dengan saya ;)

20.saya selalu bermimpi yang saya akan dapat parti harijadi yang meriah pada ulangtahun harijadi saya setiap tahun ;)

21.saya tak pernah kisah tentang ape orang lain nak cakap pasal saya sebab saya kenal siapa diri saya ;)

22.always think that strangers is not so important to me coz they are a strangers.

23.saya tak suka nak iron baju sekolah saya sendiri ;)

24.I love to be alone when I was DOWN ;)

25.saya cukup selesa dengan kehidupan saya dan tak peduli ape orang nak kata

Yeah! itulah NORSHILA MD YUNUS yang sebenar. I was tagged this things from my lil sissy AZIELA SAMSUDDIN. she asked me to do this things and yeah! this is REAL, this is ME. Iam exactly What Iam supposed to be ;) but unfortunately, some of my friends, I mean my BFF can't accept that Iam A smoker. dude, Iam so sorry. I know That habit is bad and can harm myself slowly. But not only you yang tak suka. I Think all of my friends family and people who knows me can't accept it as well. but don't worry. I will stop for you guys coz I know all of you LOVE me and care bout me as well. I LOVE YOU GUYS! XOXO

No comments:

Post a Comment