Sunday, November 28, 2010

When I Started Missing You :')

I Love You :) I Miss You. rindu lah kat awak munyet! dah lama tak jumpa kan? ceyhh lama ke? haha! fineee! IMYSFDM! sekarang kita masing2 busy kan? awak busy kerja. saya busy SPM. takpe. masing2 ada KOMITMEN. so, nak taknak kena rela kan? lama dah kita tak on the phone lama2 kan? sekarang text pun dah kurang. kalau tak dulu sehari mesti 300 over messages dari awak. sekarang 30 pun dah susah. mana tak nye, saya pergi sekolah, awak baru balik kerja. saya balik sekolah awak tidur. malam saya study, awak kerja. takda masa langsung -_-' mak pun dah suka sebab saya dah tak twenty pour hours pegang handphone. awak komplot dengan mak saya ye? hehe! tapi takpe. saya habis PAPER nanti, awak kena tebus balik messages2 awak, call duration awak tau! WAJIB! saya tak sabar nak jumpa awak BULAN DECEMBER ni. saya datang time awak dapat GAJI! hahaha! padan muka. sape suruh lama tak kerja. werkk! haha! alololo eyla. gedik gedok demok kau ni. haha! well. HARUSLAH. saya dah bukan budak sekolah lepas ni. nak gedik gatai2 lebih2 pun ada sape KISAH? hahahahah! eh2. lepasni awek awak ni bukan budak sekolah lagi tahu! so you can stop membebel suruh saya tidur awal, buat homework, buat revision, gosok baju sekolah, gosok tudung sekolah, kapur kasut and yang sewaktu dengan nya OKAY? hahhahaha! I LOIKEEE! tangan pun dah penat nak menaip. kang jadi TYPOO jap lagi. THE CONCLUSION HERE IS :

I MISS YOU LIKE CRAZY SAYANG ;)

No comments:

Post a Comment