Sunday, December 5, 2010

I Wish I Wish I Wish ;)


WISH WISH WISH! I Hope I can have these things for my goals for 2011 ;) mak cakap "kerja belajar cari duit sendiri awak dah besar belajar berdikari rasa penat macam mana nak cari duit. jangan tahu nak mintak je" yeah mum. you're right. Iam a big girls now. macam tak percaya saya dah besar.. haha! you know what? makin meningkat umur, makin melampau2 membuak2 nafsu ni nak kan benda2 baru. haha, handphone lah, lappy lah, ipod lah, macam2. haishhh. penat nak melayan, tapi tak dilayan karang menangis pulak. dilayankan menangis jugak sebab kena kerja. hahah! nak taknak kena jugak lah kan? :) saya kuat. saya kena tegar. nak taknak kena jugak. :) eyla can do it. saya tahu bukan mudah nak capai ape yang kita hajatkan. yang penting usaha. kan usaha tangga kejayaan. takde usaha, memang tak lah nak capai kejayaan kan? saya dah taknak bergantung pada mak ayah je. kesian dorang, saya tahu nak mintak je penat dorang semua. sebab saya, dorang kena kerja keras. it so not me. saya yang nak, saya yang kena usaha lah. :) so, habis paper, memang tidak duduk goyang kaki. saya akan berkerja. yeahh! KERJA :)

No comments:

Post a Comment