Thursday, November 11, 2010

You Have Won You Can Go Ahead Tell Them!

Kau Dah Boleh Gelak Besar Sekarang BACKSTABBER! I Hate You! Hate Hate And Really Hate You! ENOUGH SAID!

  • kenapa mesti sekarang?
  • kenapa mesti time yang macam ni?
  • kenapa mesti kau?
  • kenapa mesti kita yang kau pecah kan?
  • kenapa? kenapa? dan kenapa?
  • sorry, aku taak dapat nak faham kau si HIPOKRIT!
  • maaf, aku tak reti nak talam macam kau PENIKAM DARI BELAKANG!
  • aku dah cukup penat nak melayan kerenah kau, lepas ni ape nak jadi, itu kau punya pasal!
  • hati aku sakit tahap kronik ada kau rasa?
  • peraasaan sayang aku dah bertukar jadi benci ada kau rasa?
  • kau cuma tahu buat muka FAKE kau yang ala2 pelakon meletopss tu saja kan?
  • yang kau pandai berlakon ala2 artis wanita popular yang dah ada 3 LORI AWARDS pelakon wanita terbaik kan?
  • emak selalu cakap aku suka salah pilih kawan
  • tapi aku tak sedar, sebab bagi aku kawan2 yang aku pilih semua nya terbaik.
  • tapi betul cakap mak! kali ni aku silap!
  • silap besauu!
Banyak nye point form. kalau buat essay perdagangan ni, confirm fullmarks! haha! enough is enough eyla. let bygones be bygones. look forwards and yeahh! kau baru saja mendapat pengalaman dan pengajaran baru untuk kau gunakan pada masa akan datang. JANGAN SILAP PILIH KAWAN. sakit kan bila KAWAN buat KITA? rasa macam nak terjun dari bangunan KLCC. ouh tidakk! hahaah! dah lah. dah nak SPM. kira hari nak berambus lagi bagus! eyla KUAT. eyla jiwa macam mat rempit! chill lah der! haha! lek lu sap kok lu! :)

No comments:

Post a Comment