Thursday, December 9, 2010

Haters make me famous :)


MY LOYAL HATERS :) salam sayang dari saya NORSHILA MD YUNUS okay. bukan NURSHILA MD YUNUS. salah tu. saya O bukan U. HAHAHAHA! awak, saya nak tanya sikit lah awak. sikittt je. pleaseee! boleh lah. boleh lah. boleh kan? saya nak tanya ape lagi yang awak rasa sakit hati sangat dengan saya ni? saya ada usik hidup awak ke? saya ada amik barang awak? saya ada makan dengan minum awak punya makanan dan minuman ke? setahu saya, saya dah lama, tak pergi kedai awak. dah lamaaa sangat. so saya rasa, saya dah lama back off dari hidup awak. saya dah lama bina hidup baru. TANPA MUSUH. even ada jugak baru2 ni saya kenal pasti musuh dalam selimut. HAHAHA! tapi seriously, takda kena mengena langsung dengan awak2 semua. awak kalau tak suka saya, jangan lah sampai nak CAPITAL kan nama ayah saya. saya rasa dia tak bersalah ape pun. jangan lah kurang ajaran sangat. jahat2 saya kan wak, saya tak diajar untuk aibkan nama orang lain. biar sebenci mana pun kita pada orang tu, kita kena hormat ape yang patut kita hormat. jangan libat mak ayah saya. mereka tak salah. awak benci saya, just put NORSHILA sahaja. MD YUNUS or YUNUS takpayah tau. saya takda niat nak AIBKAN awak kat post saya kali ni. see! saya ada hati perut lagi nak tutup nama and gambar awak kat atas ni. bukan maslaah takut awak berdua serang saya ke ape ke tak. tapi SAYA DIBESARKAN dengan didikan ibu bapa yang sempurna even saya terpesong sikit, itu sebab saya memang degil. tapi ajaran mereka pada saya adalah untuk tidak MENGAIBKAN orang lain. sudah lah. berhenti lah dari kacau hidup saya. saya takda ape2 pun awak2. saya takda ape. tak ada ape yang perlu awak jealous kan. takda ape yang perlu awak tak puas atikan. nak cakap pasal HOT tak HOT layak tak layak saya nak berkawan ITU kan hak saya. bukan saya takde kawan langsung dekat TELUK INTAN ni. ada. awak je taktahu. so jangan main serkap jarang lah. HANYA SATU PINTAKU~ UNTUK MU DAN HIDUPMU~ kan dah menyanyi dah aku. HAHAHA! dah lah. jangan kacau saya. and FYI, saya TERPAKSA block awak tau. maaf ye. ;)

HARAP AWAK DAPAT BIARKAN SAYA HIDUP DENGAN TENANG ;)

No comments:

Post a Comment