Sunday, December 5, 2010

I Can't Sleep (!)

AKIBAT TIDAK TIDUR SEHARIAN ;) saya taktahu kenapa saya tak boleh tidur cuti ni. cuti sementara menunggu giliran saya untuk menjawab paper perdagangan rabu minggu depan. ni baru cuti sementara. nanti dah cuti PANJANNGGG tah macam mana lah pulak kan. masa saya habiskan dengan facebook-ing, tweet-ing, and yeahhh! skype-ing! hahahaha! berdating dean lappy seharian. serious lepas rindu habis. all out! hahaha. rindu kot :) nak buat macammana. duduk jauh kan? haihhh. dan yeahh. gambar ni saya snap pagi tadi. sebab rasa takda kerja nak buat. mereka2 semua sudah tidur. saya masih bangun dan tidak dapat melelapkan mata :) terbeliak sajaaa. ape masalah tak tahu. I think I missing so many people. and I keep on missing them badly. NAK JUMPA KORANG weh!!! nak sangat! taktahu nak tulis ape laqgi. saya nak bagitahu yang sayaa rindu orang yang saya sayang. sayang korang. rindu korang :) *hugggsssss! damn! i feel like I wanted to cry and tell them I Miss them soo soo soo much! :')

No comments:

Post a Comment