Wednesday, April 20, 2011

saya tak suka HOSPITAL :(

HADIAH DARI DOKTOR :B
NI BUBUR SEGERA >.<
Assalamualaikum. hari ni bangun lewat sebab tak sedap badan. batuk teruk, selsema and almost demam. nasib abik tak demam. then lepas mandi mak suruh siap2 nak pergi hospital amik oxygen. macam biasa lah kalau lelah ni dah sampai, memang cenggini >.< lepas habis oxygen kena tunggu giliran doctor panggil. lambat betul. nama pun hospital kerajaan kan. sabor je lah :B lepastu doktor tanya tu dan ini. tak pernah2 lama dalam bilik check up tu. kali ni doktor nak tahan aku lama2 dalam bilik tu. nasib baik tak kena masuk wad kan. doktor cakap lelah aku heavy >.< takpe doktor saya rela makan ubat banyak janji stay rumah. sekali dia bagi ubat nahh! banyak :( kena habiskan in 3 days sebab bekalan dia bg tu untuk 3 hari. kalau tak elok jugak kena pergi hospital balik. okay jangan degil eyla. nanti masuk wad padan muka. taknakkk! makanan kena jaga. berminyak,pedas semua tak boleh. so yang boleh makan bubur je lah. esok nak bubur mak masak pulak. bubur mcd tak sedap >.< tadi terpaksa beli sbb mak taknak masak. :B tu je lah untuk hari ni, yang penting SAYA TAK SUKA HOSPITAL enough said!

P/S: time2 cenggini teringin nak makan nasi claypot dengan yong tau foo >.<

No comments:

Post a Comment