Saturday, April 16, 2011

SHOUT IT OUT =O

Assalamualaikum. Oh btw, abaikan gambar diatas. webcam TOSHIBA NOTEBOOK ni tak bagus quality nya. harap maklum. that's why I need new Acer lappy ASAP! okay. habis cerita tu. macam ni lah life saya ye kawan2. stay up late, habiskan masa depan notebook ni. facebook-ing, tweet-ing and blog-ing. semua nak -ing belakang susah lah. tettt! hahaha!okay tak kelakar. life macam ni tak seronok sangat okay. serious talk. memang lah bebas nak bangun pukul berapa, nak tidur pukul berapa semua. tapi sampai bila kan nak hidup macam ni? sampai masa tidur, bangun tidur lapar then makan. lepas tu melepak depan notebook balik. NO NO NO! this is so not cool. this is what we call LIFELESS! tak best lah macam ni. actually saya nak bekerja balik. tetapi bukan disini. nak kerja di tempat lain. maksud saya negeri lain. kalau lah saya diberi peluang dan kelepasan oleh ibu dan ayah saya, saya rasa saya jadi better person than this. means better person tu ye lah. yang bekerja, pandai berdikari, cuba hidup sendiri. tapi tu semua angan2 ye rakan2. saya nampak macam BEBAS tapi sebenarnya tidak. mak ayah bukan mengongkong tapi tah lah. saya tak terasa dikongkong tapi saya rasa saya tak dapat ape saya nak. bukan kebebasan yang saya pinta. tapi kepercayaan. tapi takkan dapat. mereka lebih suka mengurung saya dirumah. melihat saya berada di hadapan mata mereka 24hr per day and 7days a week :( mana boleh macam tu. Iam turning 18. ye. 18 bukan masa untuk saya BEBAS. tapi bagi saya BEBAS macam yang lain. saya nak sangat merasa hidup berdikari. memang orang cakap, dah berdikari t kau nak balik. tapi saya nak merasa. mak ayah taknak lepaskan saya sebab saya anak perempuan tunggal kan? okay fine, bila alasan tu dikemukakan, saya akan diam dan menangis. tu je yang mampu buat. >.< takpelah. satu hari nanti saya akan dapat jugak berdikari. saya kena juga berdikari. HARI TU AKAN TIBA. saya percaya. :')

P/S: saya rindu masa2 dengan kawan2 :'(

No comments:

Post a Comment